My Frenzz

Khamis, 27 September 2012

AHLI BARU....


ASSALAM

Kepada semua rakan2 semoga hari ini lebih baik dari semalam..
OK..hari ni sy nak citer hepi2 sikit...takmo sedih2 lagilah (walaupun ada).. 
kita yang hidup perlu teruskan kehidupan seperti biasa...
Lebih kurang pertengahan bulan ni sy telah dikurniakan 2 orang ahli baru dalam family sy & cik hb..
dua2 girl...yang bestnya tarikh lahirnya pun sama..
cuma sorang pagi sorang tengahari..
seronoknyeee sy masa tu...terus nak wat koje pun mcm tak senang haritu...tak sabo nak tengok gambo2 baby comey ni...ok jom tgok ini gambo masa hari pertama dilahirkan...
 

 NUR IZARA BINTI NAZARUDDIN
D.O.B : 11/9/2012 ( PAGI)
3.3 KGM
Ini anak saudara belah cik hb


SHARIFAH HANNAN ALHABSYI BINTI SYED ABD HAADI
D.O.B : 11/9/2012 ( TENGAHARI)
3.6 KGM
Ini anak saudara sebelah sayalah..



OK kepada keluarga kedua2 belah pihak..TAHNIAH  semoga dimurahkan lagi rezeki kalian semua. 

untuk ibu & ummi kedua2 baby ni jgn lupe BERFANTANG tau!!!
jgn asyik dok kira hari jer hehehe

untuk baby Nur Izara & Hannan 
cikpah/maklong & family doakan semoga jadi anak yg berjaya dunia akhirat
AMINNN.




Nota: cikpah panggilan belah mertua...maklong sebelah sy coz sy yg sulong huhu









5 ulasan:

munna berkata...

comelnya ahli baru keluarga SN.....

Sharifah sweetmemories2 berkata...

tq munna...dah bertambah ler anak sedara..hehehe

mama aini berkata...

Tahniah..comil2 belaka ahli baru ni..geram mama melihatnya.. :)

Zurina berkata...

Tahniah!!! cikpah/maklongnya pula bila nk tambah ahli???...;)

HANA SAYLINA berkata...

Ehemm.. My sista lhaa...